maanantai 8. elokuuta 2016

Paperinukkevaihto!

Otin osaa Koukussa kortteihin sivuston OKTK-haasteeseen, jossa aiheena oli paperinukke. Minä tein tämän paperinuken.

Nukke lähti vaihdossa Riikalle.

Itse sain tänään postissa lähetyksen, josta ensin mietin, että olenko minä unohtanut jonkun jutun, johon olen lupautunut, sillä en muistanut että minulle olisi mitään tulossa, kunnes muisti alkoi taas pelata.





Löysin kuoresta kerrassaan huikean kauniin paperinuken Kikalta. Mukana oli myös vaategarderobi, jossa oli toinen toistaan upeampia pukuja, kaikki niin taidolla tehtyjä, että täytyi ihan hämmästellä.

Kaikkein erikoisinta ja hienointa asiassa oli, että  paperinukke oli molemminpuolinen, samoin kuin vaatteetkin, jotka sujahtivat nuken ylle, kun hieman tutkaili mekaniikkaa.






Kiitos Kikka! Arvostan tätä nukkea tosi korkealle kaikkien keräilemieni vanhojen paperinukkien joukossa.











1 kommentti:

Jättäessäsi kommentin olet tietoinen, että antamasi tiedot jäävät blogin kommentteihin, ellei minulla ole syystä tai toisesta syytä poistaa kommenttia. Sinulla on oikeus pyytää kommenttisi poistoa jos et itse voi sitä tehdä. Tällöin sinun tulee antaa yksilöity tieto poistettavaksi pyydetystä kommentista. Tämän blogin pitäjä ei pidä sähköpostilistoja eikä keräile tietoja ihmisten yksityiselämästä. Pyydettyjä sähköpostiosoitteita käytetään vain niihin tarkoituksiin, joita varten niitä on pyydetty.